LIKE' Fan Page NURIALBALR ENT. untuk promosi dan info terkini !

BORANG TEMPAHAN

Nama:
Alamat Email:
No. Telefon:
Alamat Penghantaran:
Barang Tempahan (Beserta Bilangan):
Cara Pembayaran: Perbankan Internet ATM Transfer Cash Deposit
Click here to create your own form.

Sunday, November 7, 2010

Kopi pra-campur (Pre-mix Coffee) Kacip Fatimah + Collagen 8-in-1 wanita



Pre-mix Coffee 8-in-1 untuk WANITA

Harga : RM30

Kandungan: 20 sachet




    Kandungan
    Khasiat
    Kacip FatimahKhasiat utama Kacip Fatimah adalah untuk penjagaan kesihatan dalaman wanita. Membantu wanita lebih active dari segi mental dan fizikal.
    MenjakaniMengembali dan mengekalkan keremajaan wanita. Membantu pengecutan lemak di dalam badan di samping menegang dan mengembalikan keanjalan otot pada dinding sistem peranakan wanita.
    Ubi Beet MerahKaya dengan khasiat zat besi penting untuk pembentukan hemoglobin bertujuan untuk pembekuan sel-sel darah merah. Selain itu, red pigment bitaine berfungsi sebagai antikanser
    Mas CotekMas Cotek digunakan terutamanya untuk membantu melancarkan peredaran darah
    Gula PerangSecawan gula perang mengandungi 187 mg Kalsium, 56 g Phosphorous, 757 mg Potasiun dan 97 mg Sodium berbanding dengan gula pasir yang hampir langsung tidak mempunyai zat garam galian. Phosporous sangat penting untuk tulang dan mempercekapkan sistem saraf serta menajamkan minda.
    Kopi ArabicaSejenis kopi yang sangat digalakan untuk di minum seisi keluarga kerana kandungan kaffein yang sangat rendah berbanding dengan kopi biasa.
    KrimerKrimer yang digunakan bukan dari jenis tenusu yang jelas mengandungi paras lemak yang rendah. Ia sesuai untuk amalan kesihatan dan dalam pemakanan yang seimbang.

No comments:

Post a Comment

Jubah, Blouse, T-shirt, Maternity Wears, Hijab, Kids' Wears, Handbags, Wallets and accessories !!